Postări populare

duminică, 23 august 2015

MEDITATIA HOOPONOPONO

MEDITATIA HOOPONOPONO



De câteva ori:
Inspiraţi, reţineţi aerul;
Expiraţi, reţineţi aerul.
Dragă Tată, Preaiubit Creator,
în care îmi aflu odihna şi sălaşul, şi în care fiinţa mea există,
Îţi mulţumesc pentru miai oferit o nouă zi
în care pot învaţa căile Tale,
în care ţi pot sluji Ţie şi Creaţiei Tale.
Îmi pare rău te-am uitat şi am uitat cine sunt eu, cu adevărat,
şi care este scopul meu real.
Prea-mărite Doamne, te rog, iartă.
Te iubesc şi îţi mulţumesc pentru iubirea ta necondiţionată,
Ţie, care îmi reaminteşti sunt creat după chipul şi asemănarea Ta,
o magnifică fiinţă spirituală, o splendidă fiinţă de lumină.
Şi chiar şi aşa, eu Te-am uitat
şi mi-am uitat menirea, de atâtea ori înainte.
Eu, în mod profund şi total, accept şi iert pe mine
Şi pe oricine altcineva care ar putea fi implicat
Şi decid fiu mai atent în viitor.
Sine al meu cel mai Înalt, tu eşti conexiunea mea cu Divinitatea,
Tu eşti sursa întregii inspiraţii, tu eşti partea din mine care sălăşluieşte alături de Creator.
Tu eşti mesagerul care îmi aduce gândurile de iubire ale lui Dumnezeu,
compasiunea şi înţelegerea.
Tu eşti călăuza mea interioară care ascultă rugăciunile mele şi le înalţă în dimensiunile cereşti.
Îmi pare rău dacă, de-a lungul timpului, dragul meu Sine Superior, felul în care m-am purtat a pus obstacole în calea ta.
Te rog, iartă.
Te iubesc şi îţi mulţumesc pentru tot ceea ce faci
pentru ca eu pot experimenta o viaţă plină de abundenţă, iubire şi sănătate.
Şi chiar şi aşa, comportamentul meu şi gândurile mele nu sunt întotdeauna în concordanţă cu planul tău.
Dragul meu Sine Superior, cu profunzime şi în totalitate, iubesc, accept şi iert, pe mine şi pe oricine altcineva care este implicat.
Draga mea Minte,
Tu eşti partea din mine care îmi da posibilitatea comunic cu lumea din afară.
Dragul meu Sine Superior,
Îmi pare rău am acceptat gânduri negative în conştiinţa mea, fără opun.
Te rog, iartă.
Te iubesc şi îţi mulţumesc.
Acum, decid fiu mai atent, drag Sine Superior, la calitatea gândurilor mele,
pentru a pătrunde în dimensiunea ta.
Decid acum văd şi spun bun venit gândurilor de iubire, curaj, speranţă, sârguinţă, protecţie şi compasiune.
Îţi mulţumesc pentru purifici şi anulezi toate gândurile negative îndreptate asuprea mea şi a altora.
Şi chiar şi aşa, am permis, uneori, ca gânduri negative între în mintea mea.
Dragul meu Sine Superior, cu profunzime şi în totalitate, iubesc, accept şi iert, pe mine şi pe oricine altcineva care a contribuit la aceasta.
Dragi amintiri,
Voi sunteţi vocea negativă a ego-ului meu, sursa tuturor dificultăţilor pe care le experimentez în viaţa mea.
Îmi pare rău sunteţi, încă, acolo.
Ştiu eu nu pot va fac tăceţi, sau va scot afară.
Pentru , dacă fi putut, fi făcut acest lucru deja, cu dragă inima.
Dar, chiar şi aşa, voi sunteţi încă acolo, aducând suferinţă în viaţă mea.
Dragul meu Sine Superior, cu profunzime şi în totalitate, iubesc, accept şi iert, pe mine şi pe oricine altcineva care a fost implicat.
Eu sunt o magnifică fiinţă spirituală, o splendidă fiinţă de lumina
şi ştiu îi pot cere Creatorului meu va purifice şi va elibereze din conştiinţa mea.
Acum, îmi asum întreaga responsabilitate, drag Sine Superior, pentru existenţa voastră, dragi amintiri, oricum aţi fi voi şi de oriunde aţi fi venit.
Ştiu felul în care comport, toate reacţiile şi gândurile înaintaşilor mei sunt responsabile pentru faptul voi aflaţi acolo, dragi amintiri.
Eu iubesc şi mulţumesc pentru miaţi oferit oportunitatea de a prelua controlul şi de a realiza unificarea minţii mele.
Iar acum, te rog, drag Sine Superior, laşi plece, eliberezi amintirile.
Misiunea ta a fost îndeplinită şi nu mai este necesară.
Lasă-le plece, eliberează-le.
Iar acum, îl rog pe Tatăl meu Ceresc, ca tu, drag Sine Superior, purifici toate aceste amintiri şi anulezi toate efectele negative, în timp şi spaţiu.
Şi chiar şi aşa, ştiu sunt responsabil pentru amintirile mele.
Cu profunzime şi în totalitate, iubesc, accept şi iert, pe mine şi pe oricine altcineva care a contribuit la aceasta.

SURSA : CAFENEAUACUVISE.RO

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu