Postări populare

luni, 6 iulie 2015

POEM PENTRU ... PRIETENI ~ JORGE LUIS BORGES

Poem …pentru prieteni - Jorge Luis Borges

Nu pot sa-ti dau solutii pentru toate problemele vietii, nu am raspunsuri pentru îndoieli si temeri, dar pot sa te ascult si sa particip la zbuciumul tau.

Nu pot sa schimb trecutul si nici viitorul tau. 
Dar când vei avea nevoie de mine voi fi alaturi de tine.

Nu pot sa te opresc sa nu te împiedici. 
Dar pot sa îti ofer mâna, sa te ajut sa nu cazi.

Bucuriile , victoriile si succesele tale, nu sunt ale mele. 
Dar, sunt foarte bucuros când te vad fericit.

Nu judec deciziile pe care le iei în viata. 
Ma limitez sa te sustin, stimulându-te si ajutându-te, daca îmi vei cere.

Nu pot sa-ti fixez limitele activitatii tale, dar îti ofer sansa necesara pentru a spera mai mult.

Nu pot evita sa suferi când o durere iti rupe sufletul. 
Dar pot plânge cu tine si pot aduna bucatile sufletului tau…si tu vei fi din nou bucuros de viata.

Nu pot sa-ti spun cine esti si nici cine ar trebui sa fii. 
Pot numai sa te iubesc asa cum esti si sa fiu prietenul tau.

In aceste zile m-am gândit la prietenii si prietenele mele. 
Nu erai nici primul, nici ultimul si nici la mijloc.

Nu începeai si nici nu încheiai lista.

Dormi fericit… Raspândeste vibratii de iubire… 
Stii ca suntem aici în trecere. 
Înfrumuseteaza-ti relatiile!
Profita de oportunitati. 
Asculta-ti inima. 
Fii încrezator în viata.
Pretind asa de putin… sa fiu primul, al doilea sau al treilea din lista ta...
Îmi ajunge ca vrei sa-ti fiu prieten. 
Îti multumesc ca existi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu